sunnuntai 3. marraskuuta 2013

30 random facts about me

1.Oon asunu koko pienen ikäni samalla paikkakunnalla samassa talossa, enkä oo missään vaiheessa halunnu asua muualla.
2. Rakastan mun huonetta yli kaiken, suunnilleen vuosi sitten pääsin muuttamaan mun siskon vanhaan huoneeseen joka on meijän kellarissa, rempattiin koko huone seiniä ja kattoa myöten ja tykkään tästä ihan älyttömästi! Tästä pääset huonepostaukseen, tosin ihan pian tulossa vähän päivitetty versio!
3. Tykkään tosi paljon sisutamisesta ja ylipäätänsä suunnittelusta, se olis yks niistä jutuista mitä ehkä haluaisin lähtee opiskelee tulevaisuudessa 
4. Teen joka ilta mun puhelimen muistiinpanoihin listan mitä pitää muistaa ottaa mukaan kouluun, en ikinä pakkaa laukkua valmiiks iltasin vaikka se olis luultavasti paljon helpompaa
5. Mun lempiaineet koulussa on enkku, espanja ja historia. Kielet on mun mielestä ihania ja oon miettiny alottavani ens vuonna italian jos vaan mahollista.
6. Vihaan fysiikkaa ja jostain syystä myös äikkää, tykkään niin paljon enemmän muista kielistä kun Suomesta. 
7. Haluun matkustella tulevaisuudessa niin paljon kun mahollista, oon käyny Ruotsissa, Virossa, Englannissa, Espanjassa ja kolme kertaa Kreikassa. Vielä jonain päivänä haluun ehdottomasti käydä Barcelonassa, Australiassa, New Yorkissa ja Thaimaassa.
8. Tää kesä oli ihan täydellinen, tutustuin niin moneen uuteen ihmiseen jotka on nykyään mun parhaita kavereita ja oon tosi onnellinen siitä.
9. Oon Whatsappin orja, laskin just että mulla on  siellä 27 ryhmäkeskustelua (joista about kymmenessä puhutaan ihan päivittäin), löytyy esimerkiks semmosia ryhmiä kun SMSJ, teltta., #LöllöJölöt, perjantai ja flickornat.
10. Vihaan myöhästyä, lähen aina kävelemään kouluun viimeistään 50 minuuttia ennen seuraavaa tuntia
11. Joulu on mun lempijuhla, ja se nyt virallisesti alkanut koska laitoin mun jouluvalot paikoilleen jo syyskuun puolessa välissä ja eilen söin ekaa kertaa tänä vuonna joulutorttuja ja glögiä
12. Tykkään syömisestä mut esimerkiksi kaikki keitot (paitsi lohikeitto), kinkut ja muut leikkeleet leivän päällä, jotkut oudot liharuuat ja kaikki paistetut tai keitetyt vihannekset ei tuu koskaan löytymään mun lautaselta. 
13. Lemppariruokia on sitten onneks tota enemmän, tortillat, kaikki kanaruuat (varsinkin kanakastike ja salaatti♥) ja subit on mun herkkua!
14. Oon tosi huono siivoomaan ja mun huone on ihan jäätävässä kunnossa arkisin koska kouluhommien jälkeen se on viimenen asia mitä haluun tehä, mut yleensä viikonloppusin siivoon kunnolla ja siinä vierähtää helposti kevyet kuus tuntia, saatan alkaa ihan yhtäkkiä selailee vanhoja kuvia, lakkaa kynsiä, terottaa kyniä tai ihan mitä tahansa.
15. Rakastan lukemista, nykyään sitä tulee kyllä harrastettuu valitettavan vähän mut mun lempparikirjoja joihin en kyllästy ikinä on mm. Piiat, Aavikon kukka ja Nälkäpeli, noista tehdyt leffat on myös mun lempparileffoja!
16. Seuraan tosi monia sarjoja mutta en tosin TV:stä vaan katon ne jälkikäteen koneelta, Salatut elämät, Vain elämää, Koko suomi leipoo, Greyn anatoma ja Kosketus on tän hetken lemppareita. DVD:inä täykkärit ja OC taas ei petä koskaan♥
17. Oon loistava kuluttamaan rahaa, mut osaan myös säästää jos oikeesti joku hyvä kohde
18.Viimeaikoina oon blogien lisäks innostunu youtubessa pyörivistä videoista ja saatan joskus jäädä kattoo niitä tuntikausiksi, esim. Zoellan ja Bethany Motan videot on aivan ihania!
19. Haluun lukion jälkeen lähtee au pairiksi
20. Ootan ihan älyttömästi wanhojen tansseja! Oltiin tänään Iinan kanssa Sellossa ja eksyttiin ihastelee mekkoja, löydettiin niin täydelliset yksilöt molemmille ja ollaan koko ilta puhuttu niistä
21. Rakastan tanssia, harrastan street salsaa ja showtanssia ja kevätkaudeks olis tarkotus alottaa yks tai jos vaan aika riittää niin kaks uutta tanssia
22. Oon aina väsyny vaikka nukkuisin kuinka paljon
23. Mulla on koulun kaapissa aina pilttejä jos nälkä yllättää
24. Jos löydän hyvän biisin, kuuntelen sitä niin kauan toistolla kunnes kyllästyn siihen ihan täysin
25. Aloin melkeen itkee kun näin että Justin Timberlake tulee Suomeen, olin ite Ruotsissa sillon kun ne liput tuli myyntiin ja sormet ristissä oottelin laivassa kun Mona yritti meille niitä hommata ja kaikkien mutkien jälkeen saatiin ne ♥
 26. En oo ikinä kotona farkuissa, vaihan samantien kollarit kun pääsen ovesta sisään
27. Normaalit sukat on hirveen ahdistavia, tykkään vaan nilkkasukista
28. En oo ikinä syöny kebabbia
29. Kuvaan joskus ihan jäätäviä videoita ja lähettelen niitä mun kavereille
30. Kävin pari viikkoa sitten kampaajalla ja hiusta lähti suunnilleen 5cm, siitä lähtien oon ollu ihan täydessä suoristus- ja kiharrusrautakiellossa ja aijon jatkaa tätä kyllä niin kauan kun vaan jaksan

4 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Ja hei kui hyvä toi, et pidät pilttipurkkeja kaapissa! Mäkin voisin alkaa pitään, ku oon tosi nirso varsinkin kouluruuan kanssa, eikä koko päivää jaksa ilman ruokaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on, pilttien lisäks just kannattaa oikeesti varaa joitai myslipatukoita yms. helpottaa kummasti :)

      Poista
  2. Tosi kiva postaus! Piti vaan kysyy et ootko tehnyt sitä nuttura tutorial videoa mitä HIUKSISTA-postauksen kommentissa pyydettiin? :) kun mä en tiiä että oonko mä vaan sivuuttanut jotenkin? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä oo itseasiassa tehny, koska siitä tulis kyllä harvinaisen lyhyt video :D mulla menee sen tekoon about kaks sekunttia, vetäsen vaa hiukset nutturalle ja se tulee niin luonnostaan etten osaa oikeen antaa mitään neuvoja! Mut youtubeen kun laitat vaan ''messy bun tutorial'' ni löytyy aivan varmasti hyvät ohjeet!(:

      Poista

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!